• Harry Kane - I want HIM IN A RED SHIRT - cmon LFC Board and the powers that be - break ANOTHER RECORD ?

    'SMASH' the current World REcord. its time we did it. Bring Harry Kane to Liverpool ^_^ KANE - HENDERSON - FIRMINO - MANE - SALAH - OXLADE .... sick bruv ^_^ lol
    'SMASH' the current World REcord. its time we did it. Bring Harry Kane to Liverpool ^_^ KANE - HENDERSON - FIRMINO - MANE - SALAH - OXLADE .... sick bruv ^_^ lol
    11 answers · English Football · 1 day ago
  • Fellow Reds - The FUTURE is BRIGHT. The Future is ?

    RED AND WHITE ! ^_^ 6TH EUROPEAN CUP coming to Anfield soon ANNNNNND our 1st ever Premier League Title. Also coming home soon. trust in ME ! I see the FUTURE ! haha :-D thoughts ?
    RED AND WHITE ! ^_^ 6TH EUROPEAN CUP coming to Anfield soon ANNNNNND our 1st ever Premier League Title. Also coming home soon. trust in ME ! I see the FUTURE ! haha :-D thoughts ?
    7 answers · English Football · 1 day ago
  • Hi EPL Regs - Still not quite over last nights win lol - I feel like I # fell in a ring of fire # ?

    # da da da da daaaa # # da da da da daaaa # ^_^ lol Being a Red is a 'burning' thing And it makes a fiery ring Bound by wild desire I fell in to a ring of lfc fire I fell in to a burning ring of fire I went down, down, down And the flames went HIGHER And my passion burns, burns, BURNS The Reds On Fire! The Reds On Fire! # da da da da... show more
    # da da da da daaaa # # da da da da daaaa # ^_^ lol Being a Red is a 'burning' thing And it makes a fiery ring Bound by wild desire I fell in to a ring of lfc fire I fell in to a burning ring of fire I went down, down, down And the flames went HIGHER And my passion burns, burns, BURNS The Reds On Fire! The Reds On Fire! # da da da da daaaa # # da da da da daaaa # ^_^ lol * inspired by Ring Of Fire - Johnny Cash * https://www.youtube.com/watch?v=QfCOJLRk...
    5 answers · English Football · 1 day ago
  • LoL Real Sociedad 2 - F.C Barcelona 0 , wtf ?

    Still gonna WIN La Liga though ! BARCE. BUT LMAO @ being outplayed by Real Sociedad... LoL @ trolls and manure shyte fans reporting my questions Haha # .. in istanbul we won it five times # Lmao
    Still gonna WIN La Liga though ! BARCE. BUT LMAO @ being outplayed by Real Sociedad... LoL @ trolls and manure shyte fans reporting my questions Haha # .. in istanbul we won it five times # Lmao
    2 answers · Spanish Football · 3 days ago
  • Where are all my QUESTIONS going man lol, yeaah we won we won Liverpool beat Man Citeh 4-3 lol ?

    Lets see if this one also goes 'under review' lol
    Lets see if this one also goes 'under review' lol
    7 answers · English Football · 3 days ago
  • The 5 'Best Possible Replacements' for Philippe Coutinho ?

    Fellow Reds - Philippe Coutinho is going going gone lol. Here are 5 potential replacements? 1. Dani Ceballos (Real Madrid) - Reports suggest Liverpool have made Ceballos one of their main transfer targets after the Spaniard fell out with boss Zinedine Zidane over a lack of game time 2. Thomas Lemar (Monaco) - After reportedly turning down a move... show more
    Fellow Reds - Philippe Coutinho is going going gone lol. Here are 5 potential replacements? 1. Dani Ceballos (Real Madrid) - Reports suggest Liverpool have made Ceballos one of their main transfer targets after the Spaniard fell out with boss Zinedine Zidane over a lack of game time 2. Thomas Lemar (Monaco) - After reportedly turning down a move to Arsenal in the summer, the 22-year-old has struggled for consistency in a weakened Monaco side and might need a switch to a more creative team in order to get back to his best... 3. Julian Draxler (PSG) - The 24-year-old has failed to hold down a regular starting place in Unai Emery's star-studded outfit, so might be attracted to the idea of replacing Coutinho and becoming a main man at Anfield... 4. Manuel Lanzini (West Ham) - The Argentine has been West Ham’s primary source of creativity since the departure of Dimitri Payet, and could be a bargain with a reported asking price of £40m... 5. Leon Goretzka ( Schalke 04) Goretzka, the Schalke midfielder, is wanted by every big club in Europe following his remarkable rise to fame in the Bundesliga. The 22-year old is out of contract in the summer so can now negotiate a 'pre-contract agreement' with a foreign club, with Liverpool, Manchester United and Juventus all keen. Bayern Munich were reported to have agreed terms with him a few days ago, but that has been denied since then, and Bild announced today that Liverpool are closing in on a deal for the Germany International.
    3 answers · English Football · 1 week ago
  • We are Liverpool and THIS IS ANFIED. Welcome to the Dynasty Mr.<Coutinho replacement> ^_^ but who ?

    wtf man - have we done the DEAL yet for Riyad Mahrez or NOT ? is it him we're getting to replace Coutinho or not ? Have we done the deal yet ? fellow reds - whats the latest ?
    wtf man - have we done the DEAL yet for Riyad Mahrez or NOT ? is it him we're getting to replace Coutinho or not ? Have we done the deal yet ? fellow reds - whats the latest ?
    3 answers · English Football · 1 week ago
  • Farewell our Magician, Philippe Coutinho Correia - Barce's NEW Weapon, and ENTER another Magician - Riyad Mahrez ?

    He came, he saw and he easily conquered and made himself the biggest and brightest and easily easily the most technicaly sublime world class footballer in Englands Premier League. Now, having enjoyed playing in England showcasing his supreme ability as a footballer, he will depart Anfield, Liverpool for his next biggest challenge: Spain. He will... show more
    He came, he saw and he easily conquered and made himself the biggest and brightest and easily easily the most technicaly sublime world class footballer in Englands Premier League. Now, having enjoyed playing in England showcasing his supreme ability as a footballer, he will depart Anfield, Liverpool for his next biggest challenge: Spain. He will leave one giant club for another, Anfield for Catalonia! LFC to BARCE. In the process, Barcelona will pay LFC £142m to see the 25 year old Brazilian Magician arrive at Camp Nou. While It pains me to see Philippe Coutinho leave... all is not doom n gloom. Because Jurgen Klopp and LFC have done more magnificent business ! EXIT Coutinhjo. ENTER Riyad Mahrez. mastestroke ;-) thoughts ?
    3 answers · English Football · 1 week ago
  • Can you produce a 'decent' mid-table side by using youth players, 'bargains' from south and central America and Europe ?

    Lets assume the set up would be: 4 youngsters aged 17-19 from the youth academy. 2 players from south america 2 from central america 2 from europe and a goal keeper who can be from wherever, an experienced aged goalkeeper whos won titles elsewhere but is part of this set up ( think Joe Hart esque) and the budget to assemble this squad would be... show more
    Lets assume the set up would be: 4 youngsters aged 17-19 from the youth academy. 2 players from south america 2 from central america 2 from europe and a goal keeper who can be from wherever, an experienced aged goalkeeper whos won titles elsewhere but is part of this set up ( think Joe Hart esque) and the budget to assemble this squad would be say, a measly £35m could a decent manager be able to assemble a good team using that budget and buy some 'unheard' and 'untested' central and south american players, as well as some eruopean players and use kids ? or would such a team be destined for relegation in its first season, as nobody has had time to play 38 grueling epl matches together before ?
    4 answers · English Football · 3 weeks ago
  • Does the amount of electric explosive pace of Man City scare anybody lol ?

    Leroy Sane - killer pace. Gabriel Jesus - lightening pace Sergio Aguero - explosive pace Raheem Sterling - blistering pace list goes on.. IF and WHEN teams DO commit men forward and manage to play a few passes together in City's final third... you must wonder if that is EXACTLY what Pep wants teams to TRY and do against them... once Peps... show more
    Leroy Sane - killer pace. Gabriel Jesus - lightening pace Sergio Aguero - explosive pace Raheem Sterling - blistering pace list goes on.. IF and WHEN teams DO commit men forward and manage to play a few passes together in City's final third... you must wonder if that is EXACTLY what Pep wants teams to TRY and do against them... once Peps lot win the ball back - you just see a trail of fecking smoke lol seconds later, the balls in the back of YOUR net : )) honestly, i mean holy fecking cr4p - how do you STOP this team !? thoughts ?
    8 answers · English Football · 3 weeks ago
  • Yeeah ! lol - what a goal by Coutinho - magic sheer magic ?

    haha, what a joy to watch that lad is. Splendid start indeed ^_^ come on - lets score 2 lets score 3 lets score 4 lets score woooaaaaah lol CMON YOU REDS :-D
    haha, what a joy to watch that lad is. Splendid start indeed ^_^ come on - lets score 2 lets score 3 lets score 4 lets score woooaaaaah lol CMON YOU REDS :-D
    5 answers · English Football · 3 weeks ago
  • How was Christmas for you this year everyone ?

    Did you once again, over indulge and eat/drink more than required ? I certainly did lol Also, what will be your NEW YEARS RESOLUTION for 2018 ?
    Did you once again, over indulge and eat/drink more than required ? I certainly did lol Also, what will be your NEW YEARS RESOLUTION for 2018 ?
    5 answers · Polls & Surveys · 3 weeks ago
  • 94 Premier League Goals in 136 Premier League Career Stars - How GOOD is Harry Kane ?

    What is HIS TRANSFER VALUE ? lol
    What is HIS TRANSFER VALUE ? lol
    24 answers · English Football · 3 weeks ago
  • Hello EPL Reg's , how was Christmas lol ?

    merry late christmas - wheres my mince pies lol ok, just checked the LIVE SCORES. haha @ Burnley leading 2-1 @ Old Trafford : )) XD okay, enough LAUGHTER - the biggest jokes on all of us ! Manchester City look set to 'break' the 100 points barrier come game 38 ! 19 games in, and already 55 points... fecking hell man hes brought... show more
    merry late christmas - wheres my mince pies lol ok, just checked the LIVE SCORES. haha @ Burnley leading 2-1 @ Old Trafford : )) XD okay, enough LAUGHTER - the biggest jokes on all of us ! Manchester City look set to 'break' the 100 points barrier come game 38 ! 19 games in, and already 55 points... fecking hell man hes brought Barcelona to Premier League that Pep ! ^_^ rofl good luck to you all against that lol btw fellow reds - 2nd is up for grabs , cmon now it must - look at the pile of rubbish sitting above us at present ! lol thoughts ?
    4 answers · English Football · 3 weeks ago
  • Poll: Ninja or Samurai ?

    11 answers · Polls & Surveys · 1 month ago
  • Do you embarrass yourself when 'chasing up payments' ?

    I chased up a £5000 payment and the dude delayed for 2 days and I sent him a txt saying 'you and me - we're finished - i dont want anything to do you with you ever and also btw let me tell you something - ' *** recieves notification on banking app of payment *** thank god this dude is mature lol close shave. i got payment - good one... show more
    I chased up a £5000 payment and the dude delayed for 2 days and I sent him a txt saying 'you and me - we're finished - i dont want anything to do you with you ever and also btw let me tell you something - ' *** recieves notification on banking app of payment *** thank god this dude is mature lol close shave. i got payment - good one just in time for xmas! ^_^ lol
    4 answers · Polls & Surveys · 1 month ago
  • Draw draw snore bore draw ! lol its a DRAW mutha pheckas ?

    back in 5th wahey ! lol arsenal in 7th ! wahey ! 2 small clubs occupy 1st ands 2nd in league table - wahey ! WHATS HAPPENING IN ENGLISH FOOTBALL ? somebody TELL ME PLEASE ? the biggest clubs in the country are sitting in 5th ( Liverpool F.C ) and 7th ( Arsenal F.C) wTf is this !? its a mind feck ! ^_^ discuss.
    back in 5th wahey ! lol arsenal in 7th ! wahey ! 2 small clubs occupy 1st ands 2nd in league table - wahey ! WHATS HAPPENING IN ENGLISH FOOTBALL ? somebody TELL ME PLEASE ? the biggest clubs in the country are sitting in 5th ( Liverpool F.C ) and 7th ( Arsenal F.C) wTf is this !? its a mind feck ! ^_^ discuss.
    8 answers · English Football · 1 month ago
  • Okay so we DIDN'T put on this 'Master Class' vs Everton and we ended up drawing 1-1 - but guess what ?

    # WE WON IT 5 TIMES # # WE WON IT 5 TIMES # # IN - IS - TAN - BUL # # WE WON IT 5 TIMES # hahaha , no go fecking suck on that ^_^ rofl BRAGGING RIGHTS ....ah, they're so beautiful ^_^ have YOU won it 5 times ?
    # WE WON IT 5 TIMES # # WE WON IT 5 TIMES # # IN - IS - TAN - BUL # # WE WON IT 5 TIMES # hahaha , no go fecking suck on that ^_^ rofl BRAGGING RIGHTS ....ah, they're so beautiful ^_^ have YOU won it 5 times ?
    5 answers · English Football · 1 month ago